Chimie perfectă, de Simone Elkeles (vol. 2 – Legile atracţiei)

Chimie perfectă, de Simone Elkeles

Legile atracţiei (vol. 2)

Recenzie

cop-chimie-perfecta-2_legile-atractiei_blog3

Când Carlos Fuentes se mută în oraş, atmosfera se încinge …

Carlos se consideră trădat atunci când Alex, fratele mai mare pe care îl idolatrizează, hotărăşte să părăsească banda Latino Blood pentru a-şi face un viitor alături de iubita lui gringa, Brittany. Mai mult decât atât, Alex îl obligă pe Carlos să se întoarcă în Mexic şi să se facă băiat cuminte. Însă Carlos vrea să trăiască în continuare periculos. Dar legăturile cu banda lui Din Mexic nu sunt uşor de rupt, chiar dacă acum locuieşte în Colorado, la unul dintre profesorii de colegiu ai lui Alex. Carlos nu se simte deloc în largul lui în suburbii. Şi e cu atât mai tulburat de sentimentele pe care începe să le nutrească faţă de Kiara, fiica profesorului, care nu seamănă deloc cu acele chicas mexicane exotice de care este atras de obicei. Curând, Carlos şi Kiara descoperă că, în relaţiile sentimentale, legile atracţiei înfrâng diferenţele sociale şi înlătură toate pericolele care conspiră să-i ţină la distanţă.

Părere: Volumul acesta, după părerea mea, bineînţeles, este cu mult mai bun decât primul. Mi-au plăcut enorm de mult personajele, în special Carlos, care are o personalitate .. wow! 😀 Pot spune că mă regăsesc în Kiara, într-un fel sau altul. Combinaţia dintre cele două personaje principale este nemaipomenită, asemenea primului volum ( băiat rău + fată cuminte … ). Totuşi, m-a deranjat faptul că, şi în acest volum, S. Elkeles a introdus povestea cu drogurile, cu banda şi toate cele. Nu o mai lungesc, dacă vreţi să aflaţi tot ce s-a întâmplat, citiţi-o! 🙂

10 Comments (+add yours?)

  1. AlexaNdra.
    Dec 10, 2012 @ 17:14:34

    Eu am citit cartea acum vreo săptămână sau cam așa ceva. Oricum mi-a plăcut tare mult și n-am mai avut răbdare și am citit și volumul 3, chiar dacă era în engleză:)) Și ăla mi-a plăcut cel mai mult:x:x Mai ales epilogul bate tot:)) Mă face să vreau un spin-off al seriei.

    Oricum, toată seria se bazează pe droguri… Deci nici în volumul 3 nu scapi de ele:))

    Reply

    • diannax3
      Dec 15, 2012 @ 12:53:11

      Well, dacă tot ai adus vorba de volumul 3, vreau să-l citesc cât de curând posibil. Din moment ce l-ai citit, m-aş bucura nespus de mult dacă mi-ai spune impresiile tale despre el. 🙂

      Reply

      • AlexaNdra.
        Dec 15, 2012 @ 15:18:51

        Daca vrei, pot sa-ti trimit cartea, in format pdf, prin mail:)

        Pai, volumul 3 mi-a placut la fel de mult ca intrega serie. Nu stiu ce sa spun ca sa nu dau spoilere. Evident si aici a fost romantism din greu. Luis este, la inceput, cel cu cap dintre fratii Fuentes, dar pe parcurs o ia si el pe aratura. Mi-a placut foarte mult de Nikki, care are un caracter puternic si este dura la suprafata, ascunzand o durere de neimaginat. La inceput cand am aflat ca Nikki este tot mexicana, mi-am spus ca relatia lor sa fie mai usoara decat a fratilor lui, dar nici ca m-am putut insela mai tare.
        Oricum, epilogul volumului 3 le e cu mult superior celor ale primelor 2 volume. Sper sa citesti in curand cartea pentru ca merita, merita, merita.
        Era sa uit. Bonusul cel mare: in volumul 3 sunt prezente si celelalte 2 cupluri (Alex-Brittany si Carlos-Kiara), deci imagineaza-ti numai cat de tare poa’ sa fie asta :x:x:x

        Sper ca ti-am spus parerea mea fara sa dezvalui prea multe din carte:)

  2. diannax3
    Dec 15, 2012 @ 15:31:47

    Mulţumesc pentru părerea prezentată! Abia aştept să citesc şi eu cartea şi mă bucur că apar şi celelalte două cupluri. Sincer, nu mă aşteptam să-mi placă aşa mult seria, din moment ce nu sunt genul de persoană care citeşte astfel de cărţi. Sau, cel puţin, nu eram! 😀

    Reply

  3. andru
    Feb 12, 2013 @ 15:52:30

    unde pot gasi volumul 3?

    Reply

  4. Andreea
    Mar 10, 2013 @ 17:18:24

    Sunt geniale cele 2 volume. Astept cu nerabdare sa-l citesc pe al 3-lea..Stiti cumva cand va fi disponibil si in Romania?

    Reply

    • diannax3
      Jul 11, 2013 @ 09:02:02

      Îmi cer scuze că răspund atât de târziu, însă lăsasem baltă blogul, deoarece nu mai aveam timp pentru el. Totuşi, ca să-ţi răspund la întrebare, volumul 3 a apărut acum, recent, însă probabil ai aflat deja. 😀 Îmi cer scuze înc-o dată.

      Reply

  5. Ana
    Nov 05, 2013 @ 06:50:02

    Ai cartea si in format e-book?

    Reply

Leave a Reply

Cristina Boncea

01.01.1998

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

Alexa700

Nici un loc nu este mai frumos decat paradisul. Iar acel paradis, pentru mine, este biblioteca.

Carti

Carti noi, preturi grozave

Rânduri Făurite...

read something about life

Just Books For You

Book is just a free soul

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

falling in love with books

"Miss a meal if you have to, but don't miss a book"

Books Wonderland

Book Blog and Romanian Fanfic

Reading with my soul

Cărți, cărți, mereu cărți. Câteodată și filme. Poate și seriale. Și clar, muzică!

Whispers at Moonlight

“Books may well be the only true magic.”

World in my Words

Inainte de a sti e e viata,ea a trecut pe jumatate...

