Chimie perfectă (vol.1) – Simone Elkeles

Chimie perfectă (vol. 1) – Simone Elkeles

Recenzie

chimieperfecta

Băiat rău + fată cuminte = chimie perfectă ♥

La liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea. Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?

,, Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă. Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă. Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume. Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă..”

Părere: Ok, nu sunt o fană a cărţilor de dragoste, dramă şi toate cele, însă.. pot spune că această carte m-a surprins în mod plăcut! 🙂 Aceasta transmite faptul că aparenţele înşeală ( şi aici mă refer la faptul că Alex, unul din personajele principale, credea că Brittany trăieşte în puf, că are tot ce-şi doreşte, ceea ce s-a dovedit a fi complet neadevărat), dar şi ideea că dragostea poate învinge orice, întrucât cele două personaje principale au luptat până la final pentru iubirea lor, care, la început, părea a fi imposibilă. — Păcat că băieţii drăguţi, din punct de vedere moral, există doar în cărţi şi filme.. sau, cel puţin, aşa cred eu.

2 Comments (+add yours?)

  1. Dragutza Vale
    Dec 06, 2012 @ 12:32:35

    Am citit cartea!e superba!As vrea sa citesc si vol 2,dar cnv (nu dau nume.dia!)nu-mi imprumuta si mie cartea!La inceput nu am vrut sa citesc carte,pt ca am zis ca-i prea amoroasa,dar cand am inceput-o nu m-am mai putut opri

    Reply

  2. AlexaNdra.
    Dec 10, 2012 @ 17:19:23

    Da.. Chiar și pe mine m-a surprins adevărul despre Brittany și cum era viața ei în realitate.
    Mie mi-a plăcut că e de dragoste, pentru că mie-mi plac cărțile astea, în general, dar a fost una dintre cele mai bune cărți romance pe care le-am citit:)

    Reply

Leave a Reply

Cristina Boncea

01.01.1998

Lost in a bookshelf

My place to get lost and dream of my own little world

Alexa700

Nici un loc nu este mai frumos decat paradisul. Iar acel paradis, pentru mine, este biblioteca.

Carti

Carti noi, preturi grozave

Rânduri Făurite...

read something about life

Just Books For You

Book is just a free soul

Cafebiblioart

Surviving adulthood one day at a time

falling in love with books

"Miss a meal if you have to, but don't miss a book"

Books Wonderland

Book Blog and Romanian Fanfic

Reading with my soul

Cărți, cărți, mereu cărți. Câteodată și filme. Poate și seriale. Și clar, muzică!

Whispers at Moonlight

“Books may well be the only true magic.”

World in my Words

Inainte de a sti e e viata,ea a trecut pe jumatate...

